محل تبلیغات شما

 

در تعریفی ساده، خودارزیابی آموزشی به معنای حاکمیت تفکر بازاندیشانه بر فرایندها و فراورده‌ها از جانب کنشگران دخیل در نظام آموزشی است. اشاعه چنین مکانیسمی می تواند کارکردهای بیشمار فردی و جمعی برای ذینفعان آموزشی (با تمرکز بر سازمان، معلمان، نیروهای حمایت‌گر مدرسه‌ای و دانش آموزان) باشد. ازاین لحاظ: الف) تجهیز هر کدام از این کنشگران به فرهنگ و آداب خودارزیابی و ب) تعبیه سازوکار مشروع و حمایت‌گر برای این اصل از جانب نظام آموزش پر اهمیت می‌باشد.

برگزاری کارگاه های آموزشی

وبینار دبیرخانه سنجش

خودسنجی دانش‌آموز

آموزشی ,خودارزیابی ,نظام ,حمایت‌گر ,جانب ,کنشگران ,از جانب ,خودارزیابی آموزشی ,کدام از ,هر کدام ,از این

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

پیاده گرد