در تعریفی ساده، خودارزیابی آموزشی به معنای حاکمیت تفکر بازاندیشانه بر فرایندها و فراوردهها از جانب کنشگران دخیل در نظام آموزشی است. اشاعه چنین مکانیسمی می تواند کارکردهای بیشمار فردی و جمعی برای ذینفعان آموزشی (با تمرکز بر سازمان، معلمان، نیروهای حمایتگر مدرسهای و دانش آموزان) باشد. ازاین لحاظ: الف) تجهیز هر کدام از این کنشگران به فرهنگ و آداب خودارزیابی و ب) تعبیه سازوکار مشروع و حمایتگر برای این اصل از جانب نظام آموزش پر اهمیت میباشد.
آموزشی ,خودارزیابی ,نظام ,حمایتگر ,جانب ,کنشگران ,از جانب ,خودارزیابی آموزشی ,کدام از ,هر کدام ,از این
درباره این سایت