محل تبلیغات شما
اکثر مواقع ما شاهد ناکامي و شکست آموزش و یادگیری، کاهش نمرات آزمونها و بيسوادي در کالسهای حضوری و برخط و در سطوح مختلف آموزشي هستيم. عوامل متعددی در این ناکامیها نقش دارند. پايه علمي دانشجويان، عدم توانايي آنها در درک فرايند پردازش دانش، عدم توانايي آنها در کار با ابزار الکترونيکي یا عدم آگاهي دانشجويان از توقعات مدرسان و مربيان میتواند عامل شکست یادگیری برخط باشند. Hara و Kling فضاي جداگانه ً مربي و دانشجو را معموال عامل عدم درک، ناکامي تکنيکي و يا حتی

برگزاری کارگاه های آموزشی

وبینار دبیرخانه سنجش

خودسنجی دانش‌آموز

برخط ,عدم ,آموزشي ,عامل ,شکست ,توانايي ,عدم توانايي ,توانايي آنها ,آنها در ,و kling ,hara و

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

عارف شهید احمد علی نیری دفتر شعرها و ترانه های من